poniedziałek, 7 lipca 2014

Summertime • Red • Holiday


Moja nieobecność przez tak wiele miesięcy była spowodowana jak zawsze tym samym. Gimnazjum, szkoła muzyczna i inne obowiązki, po prostu brak czasu. Jakoś udało mi się z tym wszystkim uporać, jednak wyniki w szkole muzycznej nie są zadowalające, ale na szczęście w gimnazjum świadectwo z czerwonym paskiem z czego ogromnie się cieszę. Teraz zaczęły się te długo wyczekiwane wakacje. Tak bardzo ich chciałam, ale może to głupie, tęsknie za wszystkimi, za nauczycielami. Większość młodzieży nienawidzi swoich nauczycieli, wyzywa ich od najgorszych itd. też mam takie dni gdy mam ich ochotę pozabijać ale w nowej szkole trafiłam na naprawdę świetnych nauczycieli, często lepiej dogaduje się z nimi niż z osobami z klasy.. Dzisiaj przyśniła mi się moja ulubiona nauczycielka co było mega dziwne O.o

2 sierpnia wyjeżdżam do Bułgarii na 2 tygodnie z czego bardzo się cieszę. Zazwyczaj jeździłam na wakacje tylko z rodzicami, nudziłam się, było beznadziejnie, ale te wakacje muszą być udane, jedzie ze mną siostra cioteczna która jest w tym samym wieku wiec mam nadzieję ze świetnie spędzimy czas.

Ostatnio nocując u babci z drugą siostrą cioteczną, która jest typowym rudym dzieckiem, ale każdy chłopak na ulicy ją zaczepia postanowiłam zaszaleć i ... przefarbowałam się na rudo. Efekty możecie zobaczyć na zdjęciach. To tylko szamponetka więc niebawem się zmyje, ale warto było spróbować czegoś nowego tak na otwarcie wakacji.
bluzka - Reserved 
dresy - sinsay
buty - roshe, nike

Zapraszam;
http://instagram.com/juliaalool
http://ask.fm/juliaalool
never-stoop-dreamiing.tumblr.com
dieee-biitch.tumblr.com

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ten kolor włosów bardzo Ci pasuje zapraszam do mnei :) julia-juulia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia *.* obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie ci w rudych włosach :)
    Miłego wyjazdu :*
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. udanych wakacji w Bułgarii życzę, mam nadzieje, że pojawi się post o niej:)
    zapraszam: www.nightsdreamall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia, masz przepiękny kolor włosów, według mnie nawet ładniej ci w nich niż w naturalnym kolorze! *.*


    wpadniesz? http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie ci że jedziesz do Bułgarii i to że jedziesz z siostrą cioteczną ,życzę ci miłego spędzonego czasu .
    Oraz masz super bloga ,obserwuję cię : ) .

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor włosów, bardzo pasuje do twojej urody :))
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. de buty są genialne bardzo mi sie podobają *___*
    co powiesz na wspólną obs? livka-livs,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w tym kolorze! :)

    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + oczywiście obserwuję bo bardzo tu przyjemnie :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze ;**