niedziela, 9 lutego 2014

sister


Hi ! W piątek przyjechała do mnie siostra cioteczna - Gabrysia. Zastanie u mnie przez parę dni. Razem zawsze jest lepiej, nie znoszę siedzieć sama w domu bo czuję się wtedy samotna. Z nią cały czas się wygłupiam więc polepsza mi się humor. Wczoraj śmiałyśmy się jak głupie przy stoliku w McDonald ponieważ sprzątaczka wyrzuciła dwa nie ruszone zestawy panu który odszedł na chwilę od stolika, jak wrócił był mega zdezorientowany i zaczął się rozglądać i chodzić po całym Mc. W sumie to wyrzucił pieniądze w błoto i dla niego nie było to miłe, ale uwierzcie, że cała sytuacja wyglądała komicznie.


Wczoraj byłyśmy na nartach, ale ja znowu niestety nie mam zdjęć. Tym razem zapomniałam wsadzić kartę pamięci do aparatu. (jestem geniuszem) Raz gdzieś się zagapiłam i niefortunnie spadłam z wyciągu, wypięły mi się narty, ja upadłam, ale mimo wszystko wyjazd był bardzo udany. Było dużo zabawy i spędziłam wspólnie czas z rodziną.





sweter - Orsay
spodnie,bokserka - Cubus
lakier - My secret nr 01

8 komentarzy:

  1. Śliczne paznokcie *-* Ja nigdy nie jeździłam na nartach, choć mam nadzieje, że kiedyś będę miała okazję ; )
    http://paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne paznokcie *-* Ta sytuacja w Mc niezła :D
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. nominowałam Cię do Liebster Blog Awards
    szczegóły tutaj : http://thoughts-aboutworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze spadam z wyciągu, albo łapię się nie tych ludzi, co trzeba. ;P
    Dobrze, że nic Ci się nie stało :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pazurki *.* Zapraszam tutaj: www.stylemysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie *_*

    http://natka-natkaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak raz była z siostrą w MC to sprzątaczka wywaliła całą tace z jedzeniem na jakąś babę xD
    fajny blog
    Obserwujemy?
    http://achiieveblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze ;**