środa, 5 lutego 2014

shopping • skiing


Hi ! Najpierw opowiem Wam trochę o wczorajszym dniu. Pojechałyśmy z Olą do galerii. Niestety nic sobie nie kupiłam bo większość czasu spędziłyśmy w Mc, na zabawie iphonami w idream i w sephorze na wąchaniu drogich perfum i na tym chcę się skupić;
Kultowe Channel *5 - po powąchaniu byłam lekko rozczarowana, zapach jest specyficzny, ładny, ale wydaję mi się, że przeznaczony dla starszych pań, na pewno nie dla młodych, enrgicznych dziewczyn. Oczywiście to tylko moja opinia i rozumiem, że możecie mieć przeciwne zdanie :)
Marc Jacobs Daisy - w tych perfumach się zakochałam. Są takie delikatne, dziewczęce, subtelne. Jednak jestem jedną z bardziej oszczędnych osób więc nie jestem skłonna wydać 280 zł na perfumy. 
Wąchałam też perfum Prady, Candy, ale szczerze mówiąc nie pamiętam ich zapachu.
Szukałam też Viva La Juicy, niestety nie było ich ani w sephorze, ani w douglas.




Dzisiejszy dzień spędziłam na stoku, jeżdżąc na nartach. Było kilka stopni na plusie, świeciło słońce więc to idealna pogoda na zimowe sporty, chociaż po dłuższym czasie i tak zrobiło mi się zimno. Gdy tak sobie jeździłam zobaczyłam na stoku chłopczyka miał jakieś 5, maksymalnie 7 lat. Przewrócił się i nie mógł wstać, płakał, ludzie przejeżdżali koło niego zupełnie nie zwracając uwagi więc postanowiłam mu pomóc. Podjechałam bliżej i podałam mu rękę żeby mógł się podnieść. Potem zobaczyłam jego tatę, który serdecznie podziękował mi za pomoc. To nic wielkiego, ale jednak ucieszyłam się i miałam satysfakcję, że zrobiłam coś dobrego. Jedyne zdjęcia jakie udało mi się zrobić będąc na nartach to te gdy byłam z siostrą w barze napić się gorącej czekolady. 





11 komentarzy:

  1. Ja mam podróbkę Marca Jacobsa Daisy, która kosztowała TROCHĘ mniej od oryginału, jednak zapachem nic się nie różni, tak samo jak i opakowaniem :) Czasami można świetne podróbki znaleźć za na prawdę niską cenę :) Miły gest z Twojej strony, jeśli chodzi o sytuację na stoku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne zdjęcia i wgl śliczny blog <3
    masz ochotę na wspólną obserwację? Jak tak to daj znać w komentarzu a ja się zaraz odwdzięczę :')
    jucia-juucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post.
    Trzymaj się cieplutko!:)


    http://jaczaandjacza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. czekolada ♥
    http://izilleys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta czekoladka wygląda smakowicie ! :D

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło z twojej strony, że pomogłaś temu chłopcu! :)

    My dopiero zaczynamy, ale zapraszamy do nas! :*
    http://thousandsmemories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post.
    Zapraszam do siebie :)
    http://zasady-mody-jessica.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny i bardzo ciekawy blog ! Będę tu zaglądała częściej,
    a przy okazji zapraszam na mój blog ! :) Mam nadzieję że nie pożałujesz :D
    http://madiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie pyszności na końcu :) świetny blog ;d

    nadzwyczajnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło z twojej strony, że pomogłaś na stoku :) Zrobiłaś mi mega ochotę na czekoladę :D
    obserwuję + proszę o rewanż ;3
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi się, że gdybyśmy się znały, na pewno byśmy się przyjaźniły :) Też lubię chodzić po sephorze, czy douglasie i psikać perfumami XD Miło, że pomogła temu chłopcu ;) zaprasza na mojego bloga www.stylemysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze ;**