poniedziałek, 3 lutego 2014

Lazy days



Hi ! Jest 3 luty, więc oficjalnie rozpoczęły się ferie zimowe (wiem, że niektórym niestety się skończyły).  Jak na razie nie robię nic pożytecznego, nawet nie wychodzę z domu. Wczoraj oglądałam świetny film: "Stuck in love" obejrzałam go dzięki Lucy, która wspomniała o nim na swoim kanale. Jest dostępny w internecie, więc polecam ; zalukaj.tv/stuck_in_love
Dzisiaj przyszła do mnie koleżanka ponieważ musiałyśmy nagrać filmik na konkurs. Niestety zapisał się w złym formacie, nie da się go odtworzyć, a ma być gotowy na środę. Mam nadzieję, że tata jakoś mi z tym pomoże.
Na obecną chwile nie mam żadnych planów na spędzenie tych ferii, może spotkam się ze znajomymi lub pojadę do rodzinnego miasta... Jak na razie leniuchuję i piję herbatkę, której nie zamieniłabym na żaden sok czy jakikolwiek inny napój, więc jeśli znacie jakieś fajne filmy to będzie mi miło jeśli podacie mi tytuły w komentarzach  :)









koszula - Bershka
spodnie - tally weijl
torbka - H&M
lakier - inglot nr 051

9 komentarzy:

  1. Fajne filmy, mówisz ? ;) To tak na szybko, pierwsze, co przyszło mi do głowy:
    "Nietykalni" (ten francuski film z 2011 roku mam na myśli)
    "Miasto z morza"
    "Jak zostać królem"
    "Żelazna dama"
    "Mój Nikifor"
    "Weiser"
    "C.K. dezerterzy"
    "Juno"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za kilka tytułów, szkoda, że z anonima :)

      Usuń
    2. A bardzo proszę :) Mam nadzieję, że po obejrzeniu podzielisz się z czytelnikami bloga wrażeniami z oglądania :D

      Usuń
  2. herbata ponad wszystko - o tak! +świetna koszula :)
    -Asia: sciszto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do złego formatu pliku z filmem - spróbuj go przekonwertować - na stronach z darmowymi programami są różnie bezpłatne konwertery - może to mu pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za pomoc, już tak zrobiłam i wszystko jest okay :)

      Usuń
  4. Fajny blog
    ZAOBSERWUJESZ NAS ? dla Ciebie jedno kliknięcie,a dla mnie uśmiech na twarzy (jest konkurs)
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna torebka, uwielbiam czarne i duże!

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Jula. Very nice this skirt!!! And compliments for your blog.
    I'm a blogger from Italy. If you want, take a look at my blog.
    Kisses,
    Eni K.

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/pages/Eniwhere-Fashion/495867350525920

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze ;**