sobota, 9 listopada 2013

I come back.

Hi !
 Wracam do blogowania po prawie pół roku. Brakowało mi tego, ale nigdy nie było na to czasu. Przez ostatnie miesiące w moim życiu wiele rzeczy zupełnie się zmieniło. Przeprowadzka, nowa szkoła, nowi ludzi. Miałam wiele obaw i strasznie się bałam czy znajdę znajomych, czy mnie zaakceptują. W dzień rozpoczęcia roku szkolnego wróciłam do domu z płaczem. Tłum ludzi na korytarzu, wszyscy się śmieją, rozmawiają, a ja nikogo nie znam. Na szczęście teraz jest dobrze. Poznałam naprawdę wspaniałe osoby. ♥ Nauki jest o wiele więcej niż w podstawówce i na początku nie mogłam przyzwyczaić się do niezapowiedzianych kartkówek, ale staram się znaleźć czas na naukę i idzie mi nieźle.
 W tamtym roku miałam wiele problemów i było mi naprawdę ciężko, na szczęście sama jakoś sobie z nimi poradziłam i normalnie funkcjonuje. Teraz mogę powiedzieć, że cieszę się z przeprowadzki. Są też minusy, bo jestem dalej od mojej przyjaciółki i rodziny, ale pomimo to cieszę się. Mam cudny domek i nie muszę dzielić pokoju z siostrą.I think positively.

Zapraszam na aska, bo tu jestem aktywna >> http://ask.fm/juliaalool





















3 komentarze:

  1. Follower# 92

    Lovely Blog :)

    Enjoyed reading the Posts.

    Following you. I hope you follow back and return the support too :D

    Cheers!

    http://beautydrugs.blogspot.com/

    please enter to win*international* ends on 20th November 2013

    .http://beautydrugs.blogspot.com/2013/11/oasap-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, zapraszam do mnie ColorsPlace

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zaniem te zdjecia sa slabej jakosci.Ja kupilam najnowszy model nikonaD5200, polecam:P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze ;**